Marketingové novinky #7: e‑shopy s umelou inteligenciou a výskum o tom, ako vás cez reklamný systém môže niekto sledovať

Tento týždeň sme našli plno noviniek na českých zdrojoch, ale pevne veríme, že vám to vadiť nebude. Veď marketing siaha ďaleko za hranice ;) 

  • Zdalo sa nám, že na Slovensku trochu chýbajú zdroje ku niektorým oblastiam online marketingu, ako napríklad vyhľadávačom tovaru či výkonnostnej odnoži marketingu. Niečo, kde by bolo krok po kroku od základov vysvetlené, ako jednotlivé zdroje fungujú, aké sú medzi nimi rozdiely… Vymysleli sme preto koncept BESTETO univerzity, v rámci ktorej sa týmto témam chceme venovať a rozhodli sme sa začať od vyhľadávačov tovaru  (očakávajte 11 dielov). Tu je prvý článok. Zapojte sa do našej univerzity. 
  • Facebook by chcel z Messengeru urobiť kľúčovú marketingovú platformu a na rok 2018 chystá zaujímavé novinky. Pozrite sa, čo nás čaká.
  • Dobre zacielená online reklama verzus súkromie užívateľa: aký druh informácií dokážu jednotlivci zistiť o iných užívateľoch z reklamných systémov? Bezpečnostní vedci z Uvinesity of Washington urobili zaujímavý výskum, ktorý má pomôcť porozumieť výhodám a rizikám technológií. Prečítajte si, k akému dospeli záveru.  
  • Hľadáte riešenie, ako prevádzať peniaze do zahraničia bez poplatkov, alebo veľa cestujete a nechcete sa otravovať hľadaním zmenární? Tak sa rozhodne pozrite na moderné bankovníctvo v podobe aplikácie Revolut. Najmä, ak máte e‑shopy vo viacerých krajinách a ocenili by ste jeden bankový účet. 
  • Budeme nakupovať v inteligentných e‑shopoch, ktoré budú vedieť, čo zákazníci chcú lepšie, než oni sami? Zistite, ako môže umelá inteligencia pomôcť e‑shopom. 
  • Zaujíma vás biznis model Zootu a chcete o ňom vedieť viac? Pustite si rozhovor s jeho spoluzakladateľom

P.S.: Aj maličkosti sú dôležité. Najmä ak sú v práci po ruke a slúžia na odreagovanie sa. 

19. 01. 2018

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.