Marketingové novinky: event o mileniáloch, inteligentné stoličky a binarbie nielen pre dievčatá

14 najzaujímavejších noviniek z marketingu: inšpirácia, zábava a nové trendy na jednom mieste. Necháte sa zlákať?

  • Svetlo sveta uzrela naša prvá prípadová štúdia, kde sa dozviete, ako zdvojnásobiť tržby na Heureke pomocou jednoduchých úprav v inzercii, ktoré zvládnete aj sami. Prečítajte si, ako sme to urobili
  • Nikča pre vás urobila rozhovor s UX dizajnérom služby, ktorá vám umožní vidieť, čo na vašom webe ľudia robia. Tak sa pozrite.
  • Príbeh v content marketingu je tak trochu ako korenie: keď ho umne použijete, dodáte jedlu jedinečnú chuť, keď to preženiete, nikomu nebude chutiť. Tu je jeden príklad, ako bol príbeh použitý fakt dobre. Inšpirujte sa, možno pomôže aj vašej značke. 
  • Google pripravuje nový vzhľad Gmailu. Takto bude vyzerať. Páči sa vám? 
  • V Bratislave sa konal event o mileniáloch. Čo priniesol prieskum tejto stále väčšej cieľovej skupiny? Mrknite sa
  • Stále viac firiem používa Facebook na hľadanie nových zamestnancov. Stane sa novým HR nástrojom
  • Presedíme takmer polovicu nášho času. Čo kedy sme teda sedeli aspoň na inteligentných stoličkách, ktoré by nás cez aplikáciu upozornili, ako si sadnúť lepšie? To sú plány firmy Neseda, o ktorých sa viac dočítate tu
  • Dobrá správa pre milovníkov Instastories. Facebook uľahčuje ich tvorbu
  • Tipnete si, čo je Binarbie? Je to prvá IT bábika na svete a pochádza zo Slovenska. Kúpili by ste ju pre svoje ratolesti? 
  • 7 tipov, ako správne využívať skupiny na Facebooku na marketingové účely. Podporte návštevnosť webu, zvýšte predaj či počet fanúšikov. Tu je návod

P.S.: Firemný piknik v parku je skvelý spôsob, ako využiť obedovú pauzu trochu netradične. A poriadne si ju vychutnať.

Chcete mať prehľad o tom, čo je v BESTETO nové? Prihláste sa na odberanie nášho newsletteru, radi vám ho pošleme.

Pridať nový komentár