SEO

Organické vyhľadávanie patrí k najdôležitejším zdrojom návštev a práve preto by ste mali optimalizáciu pre vyhľadávače venovať zvýšenú pozornosť. Vďaka spolupráci s nami môžete získavať nových zákazníkov a budovať svoju značku.

Ako pomáhame

E-shopom
  • Zvýšime viditeľnosť vášho sortimentu

    Zvýšime šancu, že sa zobrazíte používateľom, ktorí zadávajú otázky na vaše produkty vo fulltextových vyhľadávačoch.

  • Všetko podrobne vysvetlíme

    Namiesto ponuky tajných “SEO nástrojov” vám radšej všetko, čo pre vás robíme a čo vám odporučíme, podrobne vysvetlíme.

Ako robíme SEO

E-shopom
  • SEO audit

    Odhalíme problémy, ktoré zhoršujú pozíciu webu alebo dokonca neumožní jeho zobrazenie vo výsledkoch vyhľadávania. Navrhované úpravy pomôžu zvýšiť návštevnosť webu.

    Kontrolujeme a navrhujeme úpravy najmä u:

  • Indexovanosti a indexovatelnosti (či sa všetky podstránky webu môžu zobrazovať vo výsledkoch vyhľadávania) 
  • Nastavenie súborov Robots.txt a Sitemap.xml
  • Nevhodná presmerovanie alebo nefunkčné stránky či prvky 
  • Výskyt duplicitných stránok 
  • Obsah hlavných nadpisov, meta title a meta description jednotlivých podstránok 
  • Stránkovanie kategórií
  • Riešenie jazykové mutácie webu 
  • Vlastnosti obrázkov
  • Formát URL adries 
  • Nastavenie HTTPS
  • Návrh na úpravu štruktúry kategórií e‑shopu

    Kategórie produktov upravíme tak, aby mali šancu získať z neplateného vyhľadávania viac návštevnosti. Opäť je zvyčajne potrebné súčinnosť klienta/​programátora pri zapracovaní. Porovnáme súčasnú štruktúru kategórií s analýzou kľúčových slov. Ak sa rozchádza, zvažujeme preskladanie kategórií, doplnenie podkategórií, doplnenie parametrických kategórií, či úpravu názvov existujúcich kategórií.

  • Popisky kategórií/​produktov

    Kvôli chýbajúcim menovkám kategórií sa pripravujete o vyššiu návštevnosť a lepšie pozície vo výsledkoch vyhľadávania. Pre zákazníka sú tieto popisky dôležité pri rozhodovaní o nákupe, pretože sa dozvie viac informácií o ponúkanom tovare. Textový obsah predáva. Vy zase získate možnosť interného prelinkovanie na ďalšie produkty alebo kategórie na e‑shope, čo zase pomôže vyhľadávačom. Atraktívna popisky vás tiež odlíši od konkurencie.