Google Tag Manager

V digitálnom marketingu sa všetko točí okolo dát, vďaka ktorým dokážete vaše online aktivity vyhodnocovať. Data je ale potrebné najprv nazbierať, a to pomocou meracích kódov a udalostí. S tým vám v Google Tag Manageri pomôžeme – pomôžeme vám ako s nasadením samotného nástroja na vaše stránky, tak aj s jednotlivými meracími kódmi a udalosťami, ktoré budete chcieť sledovať. Základom pre všetky nižšie uvedené činnosti sú datové vrstvy, ktoré musíte mať na webe nasadené. Z nich totiž berieme dynamické premenné, ktoré do kódov/​udalostí implementujeme.

Čo vieme nastaviť

v google tag manageru

Meracie kódy:

  • Google Analytics

    Keďže ide o nástroj, v ktorom vyhodnocujeme inzerciu, potrebujeme poznať, koľko návštev, objednávok i tržieb prišlo z konkrétnych zdrojov. K tomu nám pomáhajú kódy merania návštevnosti a merania konverzií. Pomôžeme vám aj s nasadením kódu pre Google Analytics 4.

  • Google Ads a Sklik

    Ak chceme vidieť objednávky s ich hodnotami priamo v administrácii Google Ads (bez importovania transakcií z Google Analytics) a Skliku, je potreba nasadiť kód merania konverzií. Pre správne zacielenie dynamického remarketingu/​retargeting nasadzujeme aj tento kód s potrebnými parametrami.

  • Heureka

    Pre optimalizáciu inzercie na Heurece implementujeme meranie konverzií. Potrebujeme totiž poznať nielen útratu na jednotlivých položkách, ale aj počet objednávok.

  • Biano a Glami pixel

    Ak chceme používateľom prispôsobiť zobrazovanie produktov na Biano aj Glami na základe ich preferencií (obľúbených obchodov, značiek, farieb, cien a pod.), pomáha nám k tomu Biano a Glam pixel.

  • Criteo

    Pokiaľ máte Shoptet a chcete používať Criteo, vieme nasadiť kód pre dynamický remarketing aj so všetkými potrebnými udalosťami.

Udalosti:

  • Kliknutie

    Zaujíma vás, koľko ľudí kliklo na banner, ďalšie elementy webu, prípadne chcete sledovať akákoľvek ďalšie kliknutia na vašom e‑shope? Vytvoríme vám v GTM udalosti, ktoré prehľadne uvidíte v Google Analytics.

  • Scrollovanie

    Dreli ste sa s napísaním článku a chcete zistiť, koľko ľudí ho prečítalo aspoň do polovice, najlepšie až do konca? S tým vám vieme pomôcť.

  • Odoslanie formulára

    Chcete prehľadne vidieť počet odoslaných formulárov aj s rozlíšením, o aké formuláre sa jedná? Opäť vám v GTM vytvoríme udalosti, ktoré uvidíte v Google Analytics.

    Prihláste sa k odberu noviniek