E‑mailing

Newslettery nepatrí do starého železa! V dnešnej dobe dokážete sa správne nastavenou stratégiou pre e‑mailing divy. Vďaka segmentácii zacielite oznámení na tie správne kontakty, personalizácia dodá vašim oznámením šmrnc a automatizácie urobí väčšinu práce za vás. Keď k tomuto mixu pridáte pravidelné kampane, o objednávky je postarané.

Ako robíme

e-mailing?

Mailing nie je len o tom raz za týždeň poslať newsletter s akciou. Ak nám zveríte mailing pod naše krídla, postaráme sa o nasledovné:

  • Uvítací sekvencie

    Upútajte pozornosť zaujímavým formulárom pre zber kontaktov a privítajte nováčikov v kontaktnom zozname tak, že si vaše správy okamžite obľúbi. Postaráme sa, aby proces od prihlásenia po zaslaní prvého e‑mailu prebehol hladko.

  • Up sell a Cross sell

    Pozorujte, o ktoré produkty sa vaše kontakty zaujímali, aký tovar už majú doma a podľa toho doručujte automatizovaný obsah vytvorený priamo na mieru, ktorý predáva.

  • Opustený košík

    Už stačí len málo a z košíka je objednávka. Tým pomyselným pošťouchnutím môže byť napríklad práve automatický e‑mail, ktorý upozorňuje na opustený košík.

  • Hodnotenie

    V prípade, že zatiaľ neoberáte hodnotenie cez Heuréku alebo Zbozi.cz, spýtajte sa na spätnú väzbu vďaka automatizovanej správe a požiadajte o hodnotení produktu na vašom e‑shope.

  • Reaktivačná kampan

    Vo chvíli, kedy u vás raz zákazník nakúpi, je 9 × väčšia pravdepodobnosť, že nakúpi znovu. Využite toho.

  • Priania ku sviatku/​narodeninám

    Malý darček = veľká radosť. Využite každú príležitosť zlepšiť váš vzťah so zákazníkom, posilniť lojalitu a nenápadne sa pripomenúť.

  • Cielený marketing

    Aj cielený e‑mailing posielajte chytro. Segmentom tak, aby bol open rate čo najvyšší a obsah sa dostával k relevantným zákazníkom.

Na zaciatku investujete čas do správne nastavenie rôznych scenárov, ale v Buducnost ušetrí čas a budete veľmi efektívne. Dolezite je zacat.

Prečo spolupracovať s nami

  • Sme transparentné a cenník pred klientmi neskrývame. Mrknúť sa na neho môžete na našom webe a dopredu viete, s akou sumou počítať.
  • So Shoptetem sme jedna ruka, dokazuje to náš odznak Zlatý Shoptet Partner.
  • Odoslaním e‑mailov to pre nás nekončí. Aby e‑mailing prinášal výsledky, ponoríme sa do reportu a potom určíme ďalší postup. Nemáte záujem zrovna o mesačné správu, pretože pravidelné newslettery posielate sami, ale potrebujete pomôcť s automatizáciou? Nie je problém!

Ešte váhate a chcete sa dozvedieť viac? Vypočujte si rozhovor s tým najpovolanejším. Ondra Ratajska zo Smartemailingu bol hosťom podcastu Oranžáda a rozprávali sme si o tom, prečo by e‑shopaři nemali na e‑mail zabúdať.

    Prihláste sa k odberu noviniek