Ako robíme
Mailing nie je len o tom raz za týždeň poslať newsletter s akciou. Ak zveríte mailing pod naše krídla, postaráme sa o nasledovné:
-
Uvítací sekvencie
Upútajte pozornosť zaujímavým formulárom pre zber kontaktov a privítajte nováčikov v kontaktnom zozname tak, že si vaše správy okamžite obľúbia. Postaráme sa, aby proces od prihlásenia po odoslanie prvého e‑mailu prebehol hladko.
-
Up sell a Cross sell
Pozorujte, o ktoré produkty sa vaše kontakty zaujímali, aký tovar už majú doma a podľa toho doručujte automatizovaný obsah vytvorený priamo na mieru, ktorý predáva.
-
Opustený košík
Už stačí len málo a z košíka je objednávka. Týmto pomyselným pošťuchnutím môže byť napríklad práve automatický e‑mail, ktorý upozorňuje na opustený košík.
-
Hodnotenie
V prípade, že zatiaľ nezbierate hodnotenia cez Heuréku alebo Zboží.cz, spýtajte sa na spätnú väzbu vďaka automatizovanej správe a požiadajte o hodnotení produktu na vašom e‑shope.
-
Reaktivačná kampaň
Vo chvíli, kedy u vás raz zákazník nakúpi, je 9 × väčšia pravdepodobnosť, že nakúpi znovu. Využite toho.
-
Priania ku sviatku/narodeninám
Malý darček = veľká radosť. Využite každú príležitosť zlepšiť váš vzťah so zákazníkom, posilniť lojalitu a nenápadne sa pripomenúť.
-
Cielený marketing
Aj cielený e‑mailing posielajte chytro. Segmentujeme tak, aby bol open rate čo najvyšší a obsah sa dostával k relevantným zákazníkom.
Na začiatku investujete čas do nastavenia rôznych scenárov, ale v budúcnosti vám ušetria čas a budete veľmi efektívni. Dôležité je hlavne začať.
Prečo spolupracovať s nami
- Sme transparentní a cenník pred klientmi neskrývame. Mrknúť sa naň môžete na našom webe a dopredu viete, s akou sumou počítať.
- So Shoptetem sme jedna ruka, dokazuje to náš odznak Zlatý Shoptet Partner.
- Odoslaním e‑mailov to pre nás nekončí. Aby e‑mailing prinášal výsledky, ponoríme sa do reportu a potom určíme ďalší postup. Nemáte záujem zrovna o mesačné správu, pretože pravidelné newslettery posielate sami, ale potrebujete pomôcť s automatizáciou? Nie je problém!
Ešte váhate a chcete sa dozvedieť viac? Vypočujte si rozhovor s tým najpovolanejším. Ondra Ratajska zo Smartemailingu bol hosťom podcastu Oranžáda a rozprávali sme si o tom, prečo by e‑shopári nemali na e‑mail zabúdať.