Rozhovor Smartlook: Sledovať správanie ľudí na webe je občas rovnaký adrenalín, ako pozerať na bondovku

Prečo sa oplatí sledovať, ako sa zákazníci správajú na vašom webe? A prečo je to adrenalín? Opýtali sme sa UX designera zo Smartlooku Drahomíra Hájka.

S Drahošom sme sa stretli na veľtrhu Ecommerce Expo. Využili sme túto príležitosť a zisťovali sme napríklad to, čo Smartlook ponúka e‑shopom a ako sa plánujú popasovať s GDPR.

Chcete mať prehľad o tom, čo je v BESTETO nové? Prihláste sa na odberanie nášho newsletteru, radi vám ho pošleme.

Nikola Zubalíková
10. 04. 2018
V BESTETO Nikča pracovala jako Content & Event Specialist. Teď ji zaměstnává hlavně prcek, se kterým je na mateřské. Na našem blogu vám ale nechala spoustu čtení, které můžete louskat, než se vrátí.

Témata:

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.