Správa PPC reklamy pre e-shopy

Pružná, efektívna a prispôsobivá – taká je PPC reklama. Dokáže presne cieliť na konkrétne slová a frázy, ako aj na hľadanú skupinu zákazníkov. Platba za preklik pomáha dosiahnuť maximálny účinok vrámci stanoveného rozpočtu. Poradíme, ako pripraviť kampaň na mieru a postaráme sa o jej správu!

PPC reklama (reklama s platbou za preklik) umožňuje osloviť širokú verejnosť vo výsledkoch vyhľadávania, ale tiež v obsahovej sieti. Vďaka moderným formátom môžete užívateľov osloviť nie len pomocou textovej reklamy, ale tiež grafickým bannerem či videem. Oslovenie uživateľov mobilných telefónov je tiež otázkou niekoľkých kliknutí.

PPC je flexibilný spôsob reklamy

Predstavte si malý penzión v Nízkych Tatrách s obmedzenou kapacitou, ktorému ostáva do začiatku sezóny už len niekoľko týždňov. V taktomto prípade býva často na optimalizáciu pre vyhľadávače už neskoro. Jedným z vhodných spôsobov, ako naplniť kapacitu penziónu je dobre nastavená PPC kampaň, ktorá môže na web privádzať cielených návštevníkov už niekoľko minút po spustení. Reklamy sa budú zobrazovať iba po obmedzenú dobu, po kterú je potrebné vyťaženosť penziónu posilniť, potom môže byť kampaň okamžite ukončená.

Kedy se PPC reklamy vyplatia najviac?

Vďaka možnosti okamžitej regulácie sú PPC kampane ideálne pre sezónny tovar či služby (naplnenie penziónu, predej bazénov, akciový tovar).
Keď sa predáva tovar, ktorý je nakupovaný v pravidelných intervaloch (kontaktné šošvky či farva do tlačiarne), môžeme užívateľov oslovovať pomocou presne cieleného a načasovaného oznámenia remarketingovej kampane.
S pomocou PPC kampane je možné ľahko cieliť na preklepové frázy, na ktoré nemôžeme efektívne cieliť pomocou SEO (užívatelia môžu často pliesť názov firmy a pod.)
PPC reklama je flexibilná a umožňuje rýchlu zmenu inzerátov, inzerovaných služeb a výrobkov.
Správne nastavená kampaň vám môže zaistiť vysokú návratnosť investícií. Rozpočet môžeme prispôsobiť aktuálnym potrebám.

Čo od nás môžete očakávať?

Strážime dodržanie dohodnutých nákladov na získanie jedného návštevníka či na získanie konverzie.
Reklamy spravujeme v systémoch Google AdWords, Etarget a ďalších.
Pre každého klienta zakladáme vlastné účty v jednotlivých reklamných systémoch, ktoré vám aj po ukončení spolupráce zostanú.
Na odmene za správu kampaní je možné sa dohodnúť až na základe dosiahnutých tržieb.
Kampane pravidelne vyhodnocujeme a optimalizujeme tak, aby sme dosiahli cielenú návratnosť investícií.
Máme prehľad nad inzertnými nákladmi. Presne vidíme, koľko stoja jednotlivé slová, zostavy a kampane. 

Adwords a Facebook

Spravujeme PPC kampane v Google Adwords a remarketingové kampaně na Facebooku. 

Chcete získať kvalitne nastavenú PPC kampaň s atraktívnymi textami inzerátov? Vyplňte nižšie priložený formulár a my vás budeme kontaktovať.