Marketingové novinky #2: slovenský zákazník potrebuje pocit výnimočnosti, ukázala štúdia

Prehľad noviniek z marketingového sveta za posledný týždeň. Buďte v obraze!

  • Predvianočné obdobie je preplnené rôznymi reklamami, od tých najhorších až po tie lepšie. Pozrite si rozhovor so špičkovým českým expertom o reklamách, kde okrem iného tvrdí, že najdôležitejšie je získať pozornosť. V čom robia firmy najčastejšie chybu? Akými reklamami by ste sa mohli inšpirovať? Odpovede nájdete tu.
  • Sociálna sieť Facebook začala s testovaním zasielania hromadných správ v Messengeri. Messenger Broadcast umožní firmám vytvoriť takzvanú uvítaciu správu s textom, videom či obrázkami. Zaujala vás táto správa? Prečítajte si viac.
  • Slovenský zákazník miluje, keď mu firmy dajú pocit výnimočnosti, ukazujú výsledky prieskumu zákazníckej skúsenosti, ktorý uskutočnila poradenská a konzultačná spoločnosť KPMG Nunwood. Štúdia okrem iného hľadala odpoveď na otázku, prečo majú ľudia radi značky a čo by firmy mali zlepšiť. Podrobnosti sa dozviete tu.
  • Ak si nedáte pri online nakupovaní pozor, cudzia osoba získa vaše osobné údaje, dokonca i číslo karty. Forbes pre vás pripravil 8 základných tipov, ako sa chrániť počas online nákupov nielen pred Vianocami.
  • Heureka spustila garanciu dodania do Vianoc. Napísali sme pre vás návod, ako si ju na e-shope nastaviť.
Blíži sa Mikuláš a v BESTETO sme nič nenechali na náhodu a na firemné ratolesti sme sa vopred pripravili.

Chcete mať prehľad o tom, čo je v BESTETO nové? Prihláste sa na odberanie nášho newsletteru, radi vám ho pošleme.

Pridať nový komentár