Marketingové novinky #8: hackhathon proti dezinformáciám na internete a expanzia obsahového marketingu

Patríte k tým, čo nestíhajú sledovať novinky a správy v priebehu celého týždňa, ale aj napriek tomu chcú byť v obraze? Tak ste tu správne. Čerstvé marketingové novinky: 

  • V rámci BESTETO univerzity sme vyhodnocovali návštevnosť slovenských aj českých vyhľadávačov tovaru. Na ktoré slovenské porovnávače ľudia chodia najčastejšie a aké zdroje ich tam privádzajú sa dozviete tu. Výsledky z českých “zbožákov” spracovala kolegyňa Nikola, jej článok nájdete tu
  • Veľká štúdia zdrojov tržieb českých e‑shopov za rok 2017 pokračuje! Prinášame vám jej druhý diel, v ktorom sa okrem iného dozviete, že najvyšší konverzný pomer Heureka a že Facebook vyhráva v priemernej hodnote objednávky. 
  • Žhavou témou sú ešte stále bitcoiny a investovanie do kryptomeny. Ku mnohým predpovediam a odhadom sa pridal aj Forbes, ktorý zverejnil článok s 12 dôvodmi, prečo by mala hodnota bitcoinu ešte poriadne klesnúť. Prečítajte si ich.  
  • Poľské Tchibo úspešne zvládlo zautomatizovať prepojenie online a offline sveta na Facebooku. Vďaka tomu dokázalo zmerať dopad svojich online kampaní na offline predaj a následne ho pomocou facebookovej reklamy aj výrazne stimulovať. Zaujalo vás to? Tak sa pozrite na prípadovú štúdiu
  • V minulých marketingových novinkách sme spomínali predajňu budúcnosti v podobe novej pobočky Alzy. Tento týždeň predstavil svoj obchod budúcnosti aj Amazon. Ide o potraviny, kde si nakúpite, čo potrebujete a namiesto platenia iba oscanujete svoj QR kód na telefóne, ktorý je prepojený s Amazon účtom. Fotky a video pre lepšiu predstavu nádjete tu
  • Aplikácia WhatsUp zavádza špeciálne profily určené pre firemné účely. Mali by uľahčovať komunikáciu firiem so zákazníkmi a zlepšovať kvalitu klientského servisu. Podrobnosti uvádza portál Newsfeed.
  • Tvorba a distribúcia obsahu, teda tzv. obsahový (content) marketing, si poslednou dobou získava čoraz viac pozornosti a investovaných zdrojov. Prečo? Je to okrem iného dôsledkom toho, že stále viac ľudí používa Adblock a vizuálnu reklamu tak blokuje. Ako robiť content marketing efektívne, aby ste oslovili požadované publikum? Tu je návod
  • Uvažovali ste už nad tým, že by ste predaj na svojom e‑shope pomocou obsahového marketingu podporili? Tak si prečítajte 5 tipov, ako písať články natoľko zaujímavo, aby ste vďaka nim viac predávali. 
  • Keďže množstvo obsahu na internete pribúda závratnou rýchlosťou, rastie aj množstvo dezinformácií a nezmyslov, ktoré nachádzame na každom kroku. Aplikácie, ktoré by ich pomáhali odhaľovať vyvíjali skupiny programátorov počas hackathonu FakeHacks. Viac sa dočítate tu
26. 01. 2018

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.