Marketingové novinky #1: najobľúbenejší slovenský eshop a tajomstvá crowdfundingu

Čo sa udialo v marketingovom svete? To sa dozviete práve tu!

  • Najobľúbenejším slovenským e-shopom je Alza. Vyplýva to z online prieskumu agentúry Ipsos, ktorý bol zameraný na e-shopy, ich využívanie a skúsenosti zákazníkov. Prečítajte si o tom viac.
  • Biddingový automat Bidding Fox prichádza s veľkými novinkami: bidduje aspoň 4x denne, podľa aktuálnych dát, ktoré si niekoľkokrát za deň overuje priamo na Heureke. Ďalšie novinky od lišiaka nájdete v článku od Pána Mergada.
  • Ako sa zorientovať vo svete crowdfundingu, ktorý je stále na vzostupe, poradí Forbes. Pripravil pre vás rady a odporúčania, ako sa v tomto svete vyznať a čo vedieť skôr, než sa pustíte do prípravy kampane.
  • V susednom Česku sa konal 5. ročník Marketing Festivalu. Prišli veľké marketingové mená ako Avinash Kaushik z Googlu, Rand Fishkin z MOZ či Oli Gardner z Unbounce a sedieť sa muselo aj na schodoch. Tí, či si túto akciu nechali ujsť, si môžu pozrieť výbornú reportáž od Tyinternety.
  • Rozhovor o tom, ako môže virtuálna realita ovplyvniť e-commerce, poskytol Martin Kotek, prezident Asociace virtuální a rozšířené reality. Nájdete ho tu.
  • Náš marketingový konzultant Martin dokončil sériu článkov o nákupnom procese. Posledná časť seriálu je venovaná nákupnému košíku a chybám, na ktoré si dať pozor. Viete, ktoré to sú? Zistite to.
  • BESTETO začalo vydávať Marketingové novinky! Každý týždeň vám prinesieme prehľad toho najzaujímavejšieho, čo sa v okolitom svete marketingu deje. Fakt. Čestné marketingové!

    Chcete mať prehľad o tom, čo je v BESTETO nové? Prihláste sa na odberanie nášho newsletteru, radi vám ho pošleme.

Pridať nový komentár