Propagujete na maximum? Využite rozšírenie o promo od Google AdWords

Predstavte si, že sa blíži Valentín a vy máte valentínsku akciu na prstene. Na Black Friday zase chystáte výpredaj elektroniky a pred Vianocami máte 20% zľavy. Ako na to zákazníkov upozorniť? V novom rozhraní Google AdWords to ide jednoducho. 

Už nemusíte pre každú akciu vytvárať nové inzeráty, dopĺňať to do popiskov či podstránok inzerátov. Nové rozhranie AdWords totiž prinieslo aj rozšírenie inzerátu o promo. A to nás naozaj baví. Keď má váš e-shop nejakú akciu, dá sa s ním dobre vizuálne pracovať.

Ako na to?

Rozšírenie o promo vytvoríte na karte Rozšírenie, stanovíte o akú príležitosť sa jedná – na výber máte z 11 príležitostí alebo nevyberte žiadnu konkrétnu. Nastavíte typ propagácie ako zľava v percentách alebo peňažná zľava a pre aké produkty platí. V podrobnostiach propagácie môžete nastaviť podmienky akcie – napríklad pre nákup nad 20 eur alebo s použitím zľavového kódu. Na záver zadáte od kedy do kedy sa bude propagácia zobrazovať. 

Obr. 1: Ukážka nastavenia 

Pozrite sa na ukážku 3 inzerátov s propagáciou. Aj takto môže vyzerať váš inzerát:

Obr. 2: Inzerát na akciu Späť do školy

Obr. 3: Inzerát na akciu pri príležitosti Dňa otcov

Obr. 4: Vianočný inzerát

Obr. 5: Zoznam všetkých príležitostí, ktoré môžete v Rozšírení o promo použiť

Chyťte teda príležitosť za pačesy a zviditeľnite svoje predajné akcie. Napríklad hneď 17. júna na Deň otcov. Pripomeňte zákazníkom, že oteckovia u vás nakúpia výhodnejšie

Neviete si poradiť s nastavením? Ozvite sa nám. So správou inzercie aj nastavovaním všetkých typov rozšírení máme bohaté skúsenosti. 

Chcete mať prehľad o tom, čo je v BESTETO nové? Prihláste sa na odoberanie nášho newsletteru, radi vám ho pošleme.

Pridať nový komentár