Prehľad marketingových čerešničiek z minulého týždňa. Naštartujte týždeň s našimi novinkami.
- 6. júna organizujeme v Brne jedinečnú marketingovú udalosť — Nekonferenciu. Prídu zástupcovia z Heureky, Zboží.cz, Shoptetu, Mergada, Bidding Foxu či napríklad Expanda a budeme sa venovať vyhľadávačom tovaru a všemožným témam okolo nich. Príďte, bude to stáť za to. Nebudeme sa hrať na formálne malichernosti, skôr nám záleží na tom, aby ste sa spoznali s novými zaujímavými ľuďmi, pokecali o problémoch, s ktorými sa potýkate, či si dali dobré pivo s výhľadom na Brno napríklad s chlapcami od nás. Počet miest je obmedzený, preto s registráciou neotáľajte a prihláste sa tu.
 - V Prahe sa konala prvá konferencia o výkonnostnom marketingu na Facebooku s názvom Newsfeed DAY. Priviezli sme z nej 8 tipov, ktoré vám zlepšia výsledky facebookových reklám.
 - PPC odborník na Youtube vám prezradí, ktorá časť reklamy je na Youtube kľúčová, ale aj to, či sám preskakuje reklamy. Dozviete sa vo videorozhovore s Dominikom Neckařom.
 - Ak potrebujete zaindexovať stránky na českom Sezname, pomôže vám aplikácia Seznam Index Checker. Za sedem eur môžete docieliť to, že si váš e‑shop Seznam všimne a zapíše ho do svojich výsledkov vyhľadávania. Pripravili sme pre vás podrobný návod, ako na to.
 - Adidas predal už milión topánok vyrobených z plastového odpadu z oceánu. Ekologický presah sa ukázal ako úspešný marketing. Aké má Adidas ďalšie plány s týmto projektom zistite tu.
 - Natrafiť na dobrú reklamu je ako nájsť ihlu v kope sena. Ale tento týždeň sa zadarilo nájsť rovno tri: od Durexu, KFC a Ikey. Pozrite sa, ako sa im to podarilo.
 - A niekedy sa dokonca podarí aj to, aby reklama aj pobavila. Týchto 10 kampaní s domácimi miláčikmi v hlavnej úlohe vykúzli úsmev na tvári.
 - Heureka sa rozhodla zjednotiť nákupného poradcu v kategóriách a obsahovo si ho vzala pod svoje krídla. Chce ho skvalitniť a ešte lepšie poradiť svojim užívateľom.
 - Apple rozširuje svoje pole pôsobnosti a spúšťa nový spravodajský portál. Texty by mali byť dostupné v aplikácii Apple News na základe mesačného predplatného.
 - Aféra okolo zneužitia dát z Facebooku sa dá prehľadne aj so súvislosťami vysvetliť aj v 10-minútovom videu. Podarilo sa to českému youtuberovi Kovymu v tomto videu. Odporúčame si ho pustiť. A ak by ste po jeho zhliadnutí mali potrebu skontrolovať nastavenie súkromia na svojom FB účte, prečítajte si tento návod, ako na to.
 - Ak posielate newslettre a cítite, že ich potenciál nie je naplnený, môžete ich vylepšiť napríklad dobrým copy. Majstri copywritingového remesla spísali článok o tom, ako ich upraviť tak, aby fungovali.
 
Chcete mať prehľad o tom, čo je v BESTETO nové? Prihláste sa na odberanie nášho newsletteru, radi vám ho pošleme.
  23. 04. 2018  
          Témata:
            Apple
                ,                               E-mail marketing
                ,                               Facebook
                ,                               Heureka
                ,                               MailChimp
                ,                               Nekonferencia
                ,                               Newsfeed
                ,                               Newsfeed Day
                ,                               Newsletter
                ,                               Pozvánky na akcie
                ,                               Seznam Index Checker
                ,                               Seznam.cz
                ,                               UPC
                ,                               YouTube          
        
Komentáře (0)